אקוסטיקה: כדאי שתשמעו מה שאתם מפספסים

הידעת שלפעמים הזזת רמקול בכמה סנטימטרים בודדים עלול לשפר את איכות השמע? מדובר בשיפור שיכול להיות והיה פותר אתכם מרכישת רסיבר קולנוע ביתי חדש! לא רק שהחיסכון אפשרי, מקצועני צוות סטריאו סאונד אף הדגימו זאת בפני לקוחות בבתיהם. רבים סרבו להאמין שזה אפשרי, אבל הצלחנו להפוך כמה מהשוללים המושבעים למאמינים אדוקים בחשיבות אקוסטיקה נכונה בחדר.

הכל מתנקז לזה, אם החדר שלכם סובל מאקוסטיקה ירודה והרמקולים לא ממוקמים כראוי בחלל החדר, יהיה קשה מאד לפתור את הבעיה ע"י רכישת ציוד קולנוע ביתי חדש. כמובן שיתכן שיפור כלשהו אילו תחליפו את את הרמקולים השקועים בקיר ותתאימו אותו לרסיבר עוצמתי יותר, אבל ראינו פעם אחר פעם, אחר פעם, כיצד ציוד ממוצע מצליח להפיק ביצועים טובים יותר מציוד טוב יותר אם הוא מותקן ומוגדר בחדר כראוי - כמובן שהציוד הטוב יותר יפיק ביצועים טובים בהרבה אילו יותקן גם הוא באופן הנכון.
מערכות קולנוע ביתי

אנו מביטים אחורה לתקופת ההכרה האקוסטית הנכונה שלנו ונזכרים בניסיון וההבנה האולטימטיבית שלנו במה גורם למערכות קולנוע ביתי לתפקד בצורה האופטימלית. איכויות תצוגה תמיד משתנות: זו ממש מטרה נעה, אין שום דבר פסול בזה כמובן, כך פשוט בנויה התעשייה. לעומת זאת, סאונד איכותי הוא מעט יותר יציב והופך התקדמויות טכנולוגיות כמו TrueHD, PCM audio, THX, Dolby digital ו- blu-ray לכמעט והכרחיות. עם זאת, רק משום שאיכויות שמע לא מתעדכנות ומשתנות בתדירות גבוהה, אל תטעו להניח שקל להפיק את הסאונד הסראונד הטוב ביותר באופן זהה בכל חדר וחדר.

עד עצם היום הזה, לא מעט אנשים מתלהבים ממערכות הקולנוע הביתי שברשותם אבל לאוזני אנשי מקצוע, כל הסאונד שמופק הוא לא יותר מבומים עמומים של רמקול סאב וופר ועיוותי צליל בתדרי db הגבוהים שמפיקים הרמקולים השקועים בקיר או הסטליטים התלויים. יתכן שללקוח לא היה הידע המתאים או שלא היה איש סאונד מקצועי שידריך וימליץ על מתקין מערכת קולנוע מיומן - לא משנה מי האשם, אף פעם לא מאוחר לתקן.

אז למה לחכות? טלפנו למקצוענים של סטריאו סאונד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה